kolmapäev, 10. oktoober 2012

Ajaveeb aitas probleeme lahendada

Matkajuhi ajaveebi postitus "Welcome to Positively Surprising Estonia" parandas reisijate mugavust Tallinn-Tartu liinil ja Põlva bussijaamas.
Juulikuus kirjutasime saamatust bussipiletite müügikorraldusest Tallinna lennujaamas, hoolimatusest turismiinfo edastamisel ja korratust Põlva bussijaamast. Saatsime lingi postitusele Tallinna Linnavalitsusele, EAS Turismiarenduskeskusele, SA-le Lõuna-Eesti Turism, Põlva Maavalitsusele, Põlvamaa Arenduskeskusele ja Põlva ajalehele Koit.
Kirjale vastas EAS Turismiarenduskeskus (olukorra tunnistamisega) ja Põlva Koit (tegutsemisega). Ülejäänud organisatsioonid ei reageerinud.
Täna on hea meel teatada, et mõned postituses käsitletud probleemidest võib lugeda lahendatuks. Ja seda tänu Põlva Koidu ajakirjanikule Raivo Sihverile.

Mis paranes?

  1. Tallinna Lennujaama bussipeatus sai teavituse. Et Tartusse suunduv turist ei pruugi bussile kohta saada. See annab inimesele teada, et ta peaks püüdma eelmüügist piletit hankida või suunduma Tartusse läbi maaliini bussijaama.
  2. www.tpilet.ee hakkas müüma bussipileteid ka krediitkaardiga. Kuid endiselt peab bussi sisenedes esitama prinditud pileti. Mobiilpiletiga bussi ei lasta (kuigi tehniline lahendus eksiteerib - kinno ju saab mobiilpiletiga). Kust saab lennukilt tulnud ja läpakast või mobiililt pileti ostnud võõramaalane printida? Ehk lahendab selle järgmine lubadus:
  3. Lennujaama paigaldatakse piletimüügi automaadid. Lubadus pidi olema täidetud septembri lõpuks. Sebe, ega ka lennujaama veebist ei selgu, et need oleks paigaldatud. Ka ei ole tulnud  Marel Kallase lubatud teavitust. Kui tuleb, anname teada.
  4. Põlva bussijaamas tõsteti sõiduplaanid aknale. Nüüd saab bussiaegu teada ka siis kui jaam suletud. 
  5. Bussijaam hakkas lahtiolekuaegadest kinni pidama ja inimesed ei pea enam väljas kümetama.

Mis ei paranenud?

  1. Teadmata on turismiinfo kioski olukord Tartu bussijaamas. Selle mittekorrasolek ei pälvinud Tartu ega üle-eestiliste turismiarendusorganisatsioonide huvi.
Lõpetuseks oleks paslik lugeda Eesti turundusaabimeest. Libistagem silmad üle ja mõelgem, mis sealt haakub ja mis mitte meie endi kogemusega eestimaast?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar