Google Iirimaal paiknev AdWordsi meeskond üllatas meid telefonikõnega
ning teatas, et valis Matkajuhi välja ühekordseks tugiprojektiks.
Valituks osutusime oma AdWordsi pika ajaloo kuid peamiselt Matkajuhi veebilehe kvaliteedi, tekstireklaamide kvaliteedi ja relevantsuse (asjakohasuse) tõttu. Need on 3 vaala, millel põhineb Google AdWordsi kvaliteediskoor.
Google tiim optimeeris projekti käigus meie reklaamikampaaniaid, rikastas uute võimalustega ja aitas need mõjusamaks muuta.
Uued kampaaniad muutuvad Google otsinguvõrgustikus ja partnerlehtedel nähtavaks täna.
Valituks osutusime oma AdWordsi pika ajaloo kuid peamiselt Matkajuhi veebilehe kvaliteedi, tekstireklaamide kvaliteedi ja relevantsuse (asjakohasuse) tõttu. Need on 3 vaala, millel põhineb Google AdWordsi kvaliteediskoor.
Google tiim optimeeris projekti käigus meie reklaamikampaaniaid, rikastas uute võimalustega ja aitas need mõjusamaks muuta.
Uued kampaaniad muutuvad Google otsinguvõrgustikus ja partnerlehtedel nähtavaks täna.
Kommentaarid
Postita kommentaar